מעבירים אותך באמת לעולם האיקומרס

אודות אלעד גולדנברג

מלווה ויועץ אסטרטגי לענקיות טכנולוגיה, חברות איקומרס וריטייל ישראליות ובינלאומיות, סטארט-אפים טכנולוגיים ומרכזי חדשנות. בשנת 2012 הקים אלעד את הפעילות העסקית של eBay ישראל, אותה ניהל במשך 6 שנים כשהוא מוביל אותה לפעילות האיקומרס הגדולה בישראל, בהיקפים של מאות מיליוני דולרים בשנה ובצמיחה של 500% בתקופה זו. בנוסף, אלעד משמש כפרשן קבוע בערוצי הטלוויזיה בתחום הכלכלה והצרכנות ומתראיין לכתבות בנושאי סחר מקוון וצרכנות בכל עיתוני הכלכלה המובילים בישראל (היכונו לביאת אמזון – ערוץ 13).

בשנת 2015 זיהה אלעד את הצורך להקים בית ספר שילמד את מקצוע המסחר המקוון ולהכשיר מנהלי חנויות אינטרנטיות שיקבלו ידע מקיף כדי למלא תפקידי מפתח בתעשיית המסחר המקוון. כך הוקמה מכללת Digital-IL, מרכז לימודים והכשרה למקצועות הדיגיטל בשותפות עם שגיא סטוניס. עד היום הוכשרו  למעלה מ-1,000 מנהלי איקומרס בישראל, ומידי חודש נפתחים קורסים נוספים.

אלעד משמש גם כמרצה בכנסים מקצועיים בפני קהלים רבים במגוון תחומים (שיווק, מכירות, טכנולוגיה, עסקים, קמעונאות ועוד). בהרצאות שלו תמיד יש דגש על תוכן פרקטי שניתן ליישום מיידי. בנוסף העביר קורסים לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן-גוריון. 

החברה מתמחה בפיתוח אסטרטגיות עסקיות לחברות ומותגים בעולם האיקומרס. אנחנו מסייעים לעסקים ביצירת מוצרים ושירותים חדשניים והתאמתם לקהלי היעד, בתכנון אסטרטגיית חדירה לשוק ובהטמעת חווית קנייה נגישה ועדכנית, סטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר של עולם המסחר החדש.


מה אנחנו עושים?


תחומי ההתמחות שלנו:

תעשייתי
תיירות
לוגיסטיקה
הייטק
זירות מסחר (מרקטפלייס)
מותגים פרטיים

אסטרטגית מסחר סיטונאית B2B

עד שנת 2020 היקף המסחר הסיטונאי המקוון צפוי להגיע ל-6.6 טריליון דולר כששוק ה-B2B צפוי לעקוף את שוק ה-B2C עד שנת 2025.

כיום, עסקים מעוניינים להעביר כמה שיותר פעילות עסקית לאונליין ולדיגיטל, והם רואים את יתרונות השימוש באיקומרס כערוץ מרכזי / כפלטפורמה מרכזית באסטרטגיית הצמיחה שלהם.

חברתנו תעזור לכם לזהות הזדמנויות איקומרס ייחודיות עבור המוצר או השירות שלכם ותלווה אתכם מא' ועד ת' החל משלב החדירה לשוק, כולל עבודה מול גופים סיטונאים, יצרנים, יבואנים ומפיצים, בעזרת פתרונות מותאמים אישית.

אנו מתמחים בשימוש במודלים עסקיים חדשים הכוללים מעבר מאופליין לאונליין, מעבר למרכזים לוגיסטיים, טרנספורמציה דיגיטלית, חווית קניה חדשה, שירות, תשלומים וכל מה שאתם זקוקים לו במעבר לעולם האיקומרס.

עוד על פעילות ה-B2B שלנו

אסטרטגית מסחר קמעונאית - ריטייל

המסחר הקמעונאי (ריטייל) עומד בפני אתגרים גדולים בשנים האחרונות, לאור כניסתן של טכנולוגיות חדשות לזירה העסקית. כיום חברות נדרשות לשרת דור צעיר ודיגיטלי יותר ולהתמודד עם המעבר לסחר המקוון.

הלקוחות עוברים לדיגיטל, אך עדיין רוצים אינטראקציה עם המותג בדרכים שונות וגם באופליין.

קמעונאים המעוניינים לשרוד בזירה חייבים לשמר את הקיים, ובמקביל לחדש ולייצר ערך, להתמקד בלקוח ולהתאים את עצמם לשינויים. חשוב לאמץ אסטרטגיה נכונה התואמת את זירת התחרות הדינמית, שתסייע להם להתמודד עם השינויים שעוברים על הענף וכן לאמץ ארגז כלים חדש בתחום הסחר, גיוס וניהול עובדים, .לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, רגולציה וחוויית הלקוחות

עוד על פעילות הריטייל שלנו

טכנולוגיה וחדשות

עולם האיקומרס השתנה והתפתח לצד החדשנות הטכנולוגית המטורפת שקרתה בעשור האחרון.

היום ישנם פתרונות טכנולוגים וסטארטאפים לכל נקודה בשרשרת האספקה, ואנו כל הזמן ממפים הזדמנויות חדשות ובעיקר מייצרים פתרונות חדשניים ללקוחות לאחר התאמה ברורה – שכן הטכנולוגיה באיקומרס היא תמיד האמצעי ולא היעד.

עוד על פעילות החדשנות והטכנולוגיה שלנו

פתרונות תשלום ומימון

מערך התשלומים הגלובלי הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, והתשלומים האלקטרוניים תופסים את מקומן של עסקאות באמצעים מסורתיים. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום האיקומרס והטלפונים החכמים שינתה את האופן שבו אנשים מקבלים ומשלמים כסף עבור רכישותיהם ומכירותיהם. התנהגות הצרכנים בתחום התשלומים הקמעונאיים מושפעת מהביקוש לאמצעי תשלום בטוחים, יעילים ונוחים וגדל השימוש ביישומים לביצוע תשלומים דיגיטליים ותשלומים ללא מגע. כאשר הצרכנים והסוחרים מזהים את התועלת בביצוע עסקאות אלה, הדבר מהווה ליזמים תמריץ לפתח אמצעי תשלום חדשניים. בפיתוח זה עוסקים לא רק התאגידים הבנקאיים והחברות הבין-לאומיות לכרטיסי אשראי, אלא גם גופים שאינם תאגידים בנק, לרבות ענקיות הטכנולוגיה, המובילות בתחומן, חברות פרטיות ויזמים פרטיים. השוק חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, לא מעט הודות למסחר המקוון, והכלכלה הגלובלית נעה לעבר דיגיטיזציה, המאפשרת לטרנזקציות להיערך בצורה מהירה ונוחה. בשנת 2018, עמד היקף השוק על כ-3.4 טריליון דולר, והוא צפוי לצמוח לכ-7.6 טריליון דולר עד 2024, עם צמיחה שנתית של 13.7% בין 2019-2024.

עוד על פעילות התשלום והמימון שלנו

לוגיסטיקה

היקף המסחר הסיטונאי המקוון בשנת 2018 הסתכם ב XXX טריליון דולר, עם קצב צמיחה של 30% בשנה. צופים כי כבר בשנת 2020 היקפי המסחר יהוו X% מהכלכלה העולמית.

עסקים רוצים להעביר כמה שיותר פעילויות לאונליין ולדיגיטל, והם רואים את היתרונות מיידית בשימוש באיקומרס כערוץ משלים לרכישות העסקיות שלהם.

מה אנחנו עושים?

מזהים הזדמנויות בשוק הישראלי ושווקים גלובליים, מלווים בחדירה לשוק וצמיחה בעבודה מול גופים סיטונאים, יצרנים , יבואנים ומפיצים. מתמחים בבניית פתרון מותאם ושימוש במודלים עסקיים חדשים הכוללים מעבר מאופליין לאונליין, מעבר למרלו"גים, טרנספורמציה דיגיטלית, חווית קניה חדשה, שירות, תשלומים וכל מה שקשור במעבר לעולם מסחר חדש.

עוד על פעילות הלוגיסטיקה שלנו

בין לקוחותינו