אסטרטגית מסחר סיטונאית: B2B

ייעוץ ופיתוח אסטרטגי לפעילות איקומרס בארץ בעולם

היקף המסחר הסיטונאי  (B2B) הגלובלי צפוי להגיע ל-6.6 טריליון דולר עד שנת  2020. מתוכן 1.1 טריליון באונליין. בארה"ב, היקף שוק ה-B2B המקוון כפול משוק ה-B2C, נכון לסוף 2018.

עסקים רוצים להעביר כמה שיותר פעילויות לאונליין ולדיגיטל, והם רואים את היתרונות מיידית בשימוש באיקומרס כערוץ משלים לרכישות העסקיות שלהם.

מה אנו עושים?

מזהים הזדמנויות בשוק הישראלי ושווקים גלובליים, מלווים בחדירה לשוק וצמיחה בעבודה מול גופים סיטונאים, יצרנים , יבואנים ומפיצים. מתמחים בבניית פתרון מותאם ושימוש במודלים עסקיים חדשים הכוללים מעבר מאופליין לאונליין, מעבר למרלו"גים, טרנספורמציה דיגיטלית, רתימת מערך המכירות הפיזי וחיבור לדיגיטל, תהליכים חוצי ארגון להטמעת האסטרטגיה הדיגיטלית, חווית קניה חדשה, שירות, תשלומים וכל מה שקשור במעבר לעולם מסחר חדש.

הקמה של זירת מסחר

הקמה של זירת מסחר

אפיון ופיתוח זירת מסחר מותאמת מוצר שוק היעד.
בניית אסטרטגיה הכוללת מודלים עסקיים, חדירה לשוק, שיווק ופרסום.

פעילות B2B בזירת מסחר

פעילות B2B בזירת מסחר

מחקר שוק גלובלי לזיהוי שווקים פוטנציאליים ואסטרטגית חדירה לשוק, הקמת פעילות לזירות ייעודיות.

פעילות B2B באתר עצמאי

פעילות B2B באתר עצמאי

מחקר, אפיון והקמת אתר סחר ייעודי. התאמת תהליכי מכירה לעולם המסחר בדיגיטל, ממשקי ניהול ומערכות מותאמות לפעילות.

פתרון אסטרטגי מותאם ללקוחות

7 מודלים עסקיים לעבודה, חדירה לשוק והתנעת פעילות וצמיחה

יצירת קונספט עסקי חדש

יצירת קונספט עסקי חדש

ניתוח הזדמנויות וטרנדים, בניית אסטרטגיה מותאמת לעולם המסחר החדש והנגשת המוצר לקהלי יעד חדשים

מעבר למודל B2C

מעבר למודל B2C

התאמת תהליכי עבודה ומכירה למודל צרכני, ניתוח המצב הקיים, בניית אסטרטגית חדירה לשוק ותכנית שיווק לצרכני קצה.

הקמת רשת שותפים אונליין

הקמת רשת שותפים אונליין

בניית רשת שיווקית מקוונת (אפיליאציה) – מודל תגמול, תוכניות תמריצים, פעילות מול גופי הפצה.

פעילות B2B2C

פעילות B2B2C

יצירה והגדרת שותפויות אסטרטגיות לפעילות מסחר סיטונאית לשוק הצרכני.
ספר נהלים לתהליכי מכירה ותפעול
(Playbook).

אסטרטגית מסחר קמעונאית: ריטייל

אסטרטגיית פעילות מסחר אונליין: איקומרס

מקרה-בוחן לקוח: אנודות

מדע הנתונים (Data Science) משנה את עולם האיקומרס

חברת Anodot מספקת שירותי אינטיליגנציה מלאכותית לזיהוי תבניות והזמדנויות בהרי נתונים ועובדת עם לקוחות כמו פייסבוק,

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

נתונים קניות של ישראלים באינטרנט 2018בלוג

שיא ישראלי חדש! (בקניות באינטרנט). עלייה של 6.5% במספר החבילות שהגיעו לישראל ועלייה של 23% במשקל המוצרים. מה זה אומר על ההתבגרות של הצרכנים הישראלים שקונים באונליין?

הקניות של הישראלים באונליין שוב שוברות שיאים, והפעם דווקא במשקל החבילות. בשנת 2018 הזמנו חבילות מחו״ל במשקל של למעלה מ 14,000 טון, שזאת עליה של…
ינואר 23, 2019
וידאו

סיכום שנת 2018 במסחר האלקטרוני בישראל: נתוני הקניות של ישראלים באינטרנט שוב שוברים שיאים והאם אמזון נכנסת לישראל. אלעד גולדנברג בראיון עם דנה סומברג

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16-18 מיליארד ש״ח כאשר 65% מתוך זה הן קניות של…
ינואר 8, 2019
דילוג לתוכן