אסטרטגיית פעילות מסחר אונליין: איקומרס

בניית אסטרטגיה מותאמת להקמת פעילות מסחר ויצירת תוכניות פעולה ליישום

בשנים האחרונות תחום המסחר המקוון בישראל נמצא בתקופה של שיגשוג ופריחה. מידי יום עוד ועוד עסקים מחפשים את הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים שלהם אונליין. מהי הדרך הכי טובה לעשות זאת? כמובן שאין דרך אחת הכי טובה, יש את הדרך הכי מתאימה לכל עסק. 

החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיה, דרך זיהוי נכון של קהל היעד למוצרים שלכם, שאלות כמו האם להקים אתר עצמאי או לפעול בזירת מסחר? מהי זירת המסחר הכי מתאימה? ועם איזו חברת שילוח תקבלו את הכי הרבה עבור הלקוחות שלכם?

כמו כל דבר בעולם העסקים גם פתיחת חנות אונליין היא עסק מורכב, אבל כשזה נעשה בדרך הכי מתאימה ובצעדים מחושבים ניתן להגיע לתוצאות ולהשתלב בשוק שכל שנה נמצא רק בעלייה.מה חשוב להבין כשפותחים חנות? ואלו כלים נדרשים להתמודד במציאות המשתנה הזו?
אנחנו נבצע מחקר ואפיון, נבנה אסטרטגיה מותאמת להקמת פעילות מסחר ונייצר תוכניות פעולה ליישום. 

אז מה אנחנו עושים?

  • ביצוע מחקרי שוק ואיכות ייחודיים לבחינת התכנות למהלכים עסקיים.
  • בניית אסטרטגיות דיגיטליות ארוכות טווח.
  • תכנון וביצוע של תכניות חדירה לשוק (מקומי וגלובלי).
  • זיהוי הצעת הערך של העסק והתאמה לפרסונות צרכניות.
  • יצירת קונספטים דיגיטליים, בניית מוצרים דיגיטליים חדשניים והתאמתם לקהלי היעד.
  • בניית תוכניות עבודה להשגת יעדים עסקיים.

השקת הפעילות וליווי בניהול השוטף

השקת הפעילות וליווי בניהול השוטף

  • ליווי אסטרטגי וסיוע בקבלת החלטות שיווקיות ועסקיות.
  • עבודה משותפת מול ספקים להשגת היעדים שהוגדרו.
  • הגדרת שגרת עבודה של חנות אונליין.
  • ניטור והגדרת מדדים ויעדים ברי השגה.
  • ניהול פורומים של עבודה, בהתאם לצורך.

אפיון וליווי הקמת פעילות סחר אונליין

אפיון וליווי הקמת פעילות סחר אונליין

  • תכנון פעילות המסחר המקוון.
  • קביעת KPI ומדדים לפעילות.
  • אפיון האתר ותהליכים – חווית משתמש, תפעול, קטלוג.
  • ליווי בהקמת האתר החדש והעבודה מול הספקים השונים (הקמת אתר, לוגיסטיקה, תשלומים).
  • ליווי שוטף, בקרה וטיוב הפעילות, לאור התכנית האסטרטגית.

בניית אסטרטגיית חדירה לשוק

בניית אסטרטגיית חדירה לשוק

  • מחקר שוק.
  • בניית אסטרטגית חדירה לשוק .
  • זיהוי הזדמנויות בהתאם להצעת הערך הייחודית של העסק/מוצר.
  • אפשרויות פעולה – אתר עצמאי או זירת מסחר.
  • הגדרת value proposition ומסעות לקוח יעודיים.
  • הגדרת משפכי מכירה וחווית הקנייה בערוצים השונים.

אסטרטגית מסחר סיטונאית: B2B

טכנולוגיה וחדשנות

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

נתונים קניות של ישראלים באינטרנט 2018בלוג

שיא ישראלי חדש! (בקניות באינטרנט). עלייה של 6.5% במספר החבילות שהגיעו לישראל ועלייה של 23% במשקל המוצרים. מה זה אומר על ההתבגרות של הצרכנים הישראלים שקונים באונליין?

הקניות של הישראלים באונליין שוב שוברות שיאים, והפעם דווקא במשקל החבילות. בשנת 2018 הזמנו חבילות מחו״ל במשקל של למעלה מ 14,000 טון, שזאת עליה של…
ינואר 23, 2019
וידאו

סיכום שנת 2018 במסחר האלקטרוני בישראל: נתוני הקניות של ישראלים באינטרנט שוב שוברים שיאים והאם אמזון נכנסת לישראל. אלעד גולדנברג בראיון עם דנה סומברג

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16-18 מיליארד ש״ח כאשר 65% מתוך זה הן קניות של…
ינואר 8, 2019
דילוג לתוכן