ייעוץ אסטרטגי

ייעוץ ופיתוח אסטרטגי לפעילות איקומרס בארץ בעולם

הפוטנציאל הקיים היום בעולם המסחר האלקטרוני בשילוב עם היוזמה, הנחישות והחוצפה הישראלית, הוא עצום. אך לצידו, עומדים גם אתגרים לא פשוטים. אנחנו מסייעים לעסקים ביצירת מוצרים ושירותים חדשניים והתאמתם לקהלי היעד, בתכנון אסטרטגית חדירה לשוק הישראלי והבינלאומי ובהטמעת חווית קנייה נגישה ועדכנית, בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר של עולם המסחר החדש והעולם הדיגיטלי החדש.

בשנים האחרונות תחום המסחר המקוון בישראל נמצא בתקופה של שיגשוג ופריחה. מידי יום עוד ועוד עסקים מחפשים את הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים שלהם אונליין. מהי הדרך הכי טובה לעשות זאת? כמובן שאין דרך אחת הכי טובה, יש את הדרך הכי מתאימה לכל עסק.

כמו כל דבר בעולם העסקים גם פתיחת חנות אונליין היא עסק מורכב, אבל כשזה נעשה בדרך הכי מתאימה ובצעדים מחושבים ניתן להגיע לתוצאות ולהשתלב בשוק שכל שנה נמצא רק בעלייה. מה חשוב להבין כשפותחים חנות? ואלו כלים נדרשים להתמודד במציאות המשתנה הזו?

אנחנו נבצע מחקר ואפיון, נבנה אסטרטגיה מותאמת להקמת פעילות מסחר ונייצר תוכניות פעולה ליישום.

עוד על אסטרטגית מסחר אונליין

היקף המסחר הסיטונאי  (B2B) הגלובלי צפוי להגיע ל-6.6 טריליון דולר עד שנת  2020. מתוכן 1.1 טריליון באונליין. בארה"ב, היקף שוק ה-B2B המקוון כפול משוק ה-B2C, נכון לסוף 2018.

כיום, עסקים מעוניינים להעביר כמה שיותר פעילות עסקית לאונליין ולדיגיטל, והם רואים את יתרונות השימוש באיקומרס כערוץ מרכזי / כפלטפורמה מרכזית באסטרטגיית הצמיחה שלהם.

חברתנו תעזור לכם לזהות הזדמנויות איקומרס ייחודיות עבור המוצר או השירות שלכם ותלווה אתכם מא' ועד ת' החל משלב החדירה לשוק, כולל עבודה מול גופים סיטונאים, יצרנים, יבואנים ומפיצים, בעזרת פתרונות מותאמים אישית.

אנו מתמחים בשימוש במודלים עסקיים חדשים הכוללים מעבר מאופליין לאונליין, מעבר למרכזים לוגיסטיים, טרנספורמציה דיגיטלית, חווית קניה חדשה, שירות, תשלומים וכל מה שאתם זקוקים לו במעבר לעולם האיקומרס.

עוד על פעילות ה-B2B שלנו

המסחר הקמעונאי (ריטייל) עומד בפני אתגרים גדולים בשנים האחרונות, לאור כניסתן של טכנולוגיות חדשות לזירה העסקית. כיום חברות נדרשות לשרת דור צעיר, תובעני ודיגיטלי יותר בעודן מתמודדות עם המעבר לסחר המקוון.

ולמרות שיותר ויותר לקוחות היום "חיים" בדיגיטל, הם עדיין רוצים אינטראקציה עם מותגים בדרכים שונות, כולל באופליין.

לכן, קמעונאים המעוניינים לשגשג בזירה חייבים לדעת גם כיצד לשמר את הקיים ובמקביל לחדש ולייצר ערך, להתמקד ברצונות ובצרכים של הלקוח המודרני ולהתאים את עצמם לשינויים המהירים בעולם הריטייל.

אנו נעזור לכם לאמץ אסטרטגיה נכונה התואמת את זירת התחרות הדינמית. אסטרטגיה שתסייע לכם להתמודד עם השינויים שעוברים על הענף ולהטמיע ארגז כלים חדשני בתחום הסחר, החל מגיוס וניהול עובדים, ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, רגולציה, חוויית הלקוח ועוד.

עוד על אסטרטגית המסחר שלנו

עולם האיקומרס השתנה מקצה לקצה כתוצאה מהחדשנות הטכנולוגית המואצת שהתרחשה בעשור האחרון.

טכנולוגיה וחדשנות בנתה את עולם האיקומרס בראשיתו והיא גם זו שלוקחת אותו קדימה. זירת הסחר המקוון התחרותית מייצרת חיפוש מתמיד אחר פתרונות טכנולוגיים שישרתו את חווית הקנייה הסופית של הלקוח, אבל גם מייעלת את כל הדרך לשם.

היום ישנם פתרונות טכנולוגים לכל צורך בעולם האיקומרס. אנו נעזור לך למפות הזדמנויות חדשות ולייצר פתרונות חדשניים המתאימים לתחום פעילותך ולמיקומך, שכן הטכנולוגיה באיקומרס היא תמיד האמצעי ולא היעד.

עוד על פעילות החדשנות והטכנולוגיה שלנו

אסטרטגיית מסחר אונליין: איקומרס

בשנים האחרונות תחום המסחר המקוון בישראל נמצא בתקופה של שיגשוג ופריחה. מידי יום עוד ועוד עסקים מחפשים את הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים שלהם אונליין. מהי הדרך הכי טובה לעשות זאת? כמובן שאין דרך אחת הכי טובה, יש את הדרך הכי מתאימה לכל עסק.

כמו כל דבר בעולם העסקים גם פתיחת חנות אונליין היא עסק מורכב, אבל כשזה נעשה בדרך הכי מתאימה ובצעדים מחושבים ניתן להגיע לתוצאות ולהשתלב בשוק שכל שנה נמצא רק בעלייה. מה חשוב להבין כשפותחים חנות? ואלו כלים נדרשים להתמודד במציאות המשתנה הזו?

אנחנו נבצע מחקר ואפיון, נבנה אסטרטגיה מותאמת להקמת פעילות מסחר ונייצר תוכניות פעולה ליישום.

עוד על פעילות התשלום והמימון שלנו

אסטרטגית מסחר סיטונאית: B2B

היקף המסחר הסיטונאי  (B2B) הגלובלי צפוי להגיע ל-6.6 טריליון דולר עד שנת  2020. מתוכן 1.1 טריליון באונליין. בארה"ב, היקף שוק ה-B2B המקוון כפול משוק ה-B2C, נכון לסוף 2018.

כיום, עסקים מעוניינים להעביר כמה שיותר פעילות עסקית לאונליין ולדיגיטל, והם רואים את יתרונות השימוש באיקומרס כערוץ מרכזי / כפלטפורמה מרכזית באסטרטגיית הצמיחה שלהם.

חברתנו תעזור לכם לזהות הזדמנויות איקומרס ייחודיות עבור המוצר או השירות שלכם ותלווה אתכם מא' ועד ת' החל משלב החדירה לשוק, כולל עבודה מול גופים סיטונאים, יצרנים, יבואנים ומפיצים, בעזרת פתרונות מותאמים אישית.

אנו מתמחים בשימוש במודלים עסקיים חדשים הכוללים מעבר מאופליין לאונליין, מעבר למרכזים לוגיסטיים, טרנספורמציה דיגיטלית, חווית קניה חדשה, שירות, תשלומים וכל מה שאתם זקוקים לו במעבר לעולם האיקומרס.

עוד על פעילות ה-B2B שלנו

אסטרטגית מסחר קמעונאית: ריטייל

המסחר הקמעונאי (ריטייל) עומד בפני אתגרים גדולים בשנים האחרונות, לאור כניסתן של טכנולוגיות חדשות לזירה העסקית. כיום חברות נדרשות לשרת דור צעיר, תובעני ודיגיטלי יותר בעודן מתמודדות עם המעבר לסחר המקוון.

ולמרות שיותר ויותר לקוחות היום "חיים" בדיגיטל, הם עדיין רוצים אינטראקציה עם מותגים בדרכים שונות, כולל באופליין.

לכן, קמעונאים המעוניינים לשגשג בזירה חייבים לדעת גם כיצד לשמר את הקיים ובמקביל לחדש ולייצר ערך, להתמקד ברצונות ובצרכים של הלקוח המודרני ולהתאים את עצמם לשינויים המהירים בעולם הריטייל.

אנו נעזור לכם לאמץ אסטרטגיה נכונה התואמת את זירת התחרות הדינמית. אסטרטגיה שתסייע לכם להתמודד עם השינויים שעוברים על הענף ולהטמיע ארגז כלים חדשני בתחום הסחר, החל מגיוס וניהול עובדים, ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, רגולציה, חוויית הלקוח ועוד.

עוד על פעילות הריטייל שלנו

טכנולוגיה וחדשות

עולם האיקומרס השתנה מקצה לקצה כתוצאה מהחדשנות הטכנולוגית המואצת שהתרחשה בעשור האחרון.

טכנולוגיה וחדשנות בנתה את עולם האיקומרס בראשיתו והיא גם זו שלוקחת אותו קדימה. זירת הסחר המקוון התחרותית מייצרת חיפוש מתמיד אחר פתרונות טכנולוגיים שישרתו את חווית הקנייה הסופית של הלקוח, אבל גם מייעלת את כל הדרך לשם.

היום ישנם פתרונות טכנולוגים לכל צורך בעולם האיקומרס. אנו נעזור לך למפות הזדמנויות חדשות ולייצר פתרונות חדשניים המתאימים לתחום פעילותך ולמיקומך, שכן הטכנולוגיה באיקומרס היא תמיד האמצעי ולא היעד.

עוד על פעילות החדשנות והטכנולוגיה שלנו

בין לקוחותינו

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

נתונים קניות של ישראלים באינטרנט 2018בלוג

שיא ישראלי חדש! (בקניות באינטרנט). עלייה של 6.5% במספר החבילות שהגיעו לישראל ועלייה של 23% במשקל המוצרים. מה זה אומר על ההתבגרות של הצרכנים הישראלים שקונים באונליין?

הקניות של הישראלים באונליין שוב שוברות שיאים, והפעם דווקא במשקל החבילות. בשנת 2018 הזמנו חבילות מחו״ל במשקל של למעלה מ 14,000 טון, שזאת עליה של…
ינואר 23, 2019
וידאו

סיכום שנת 2018 במסחר האלקטרוני בישראל: נתוני הקניות של ישראלים באינטרנט שוב שוברים שיאים והאם אמזון נכנסת לישראל. אלעד גולדנברג בראיון עם דנה סומברג

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16-18 מיליארד ש״ח כאשר 65% מתוך זה הן קניות של…
ינואר 8, 2019
דילוג לתוכן