טכנולוגיה וחדשנות

טכנולוגיה בעולם האיקומרס היא האמצעי ולא היעד

טכנולוגיה וחדשנות בנתה את עולם האיקומרס בראשיתו והיא גם זו שלוקחת אותו קדימה. זירת הסחר המקוון התחרותית מייצרת חיפוש מתמיד אחר פתרונות טכנולוגיים שישרתו את חווית הקנייה הסופית של הלקוח, אבל גם מייעלת את כל הדרך לשם.

יש ציפיות הן מצד הלקוח והן מצד החברות לתהליך שמשלב מגוון רחב של יכולות, כדוגמת:

  • פיתוח Mobile Commerce.
  • התממשקות למערכות פנים ארגוניות.
  • דרישה לחדשנות בהיבט של חווית הלקוח.
  • Social Commerce כחלק מחוויית הקנייה של הלקוח.
  • פתרונות פרסונליזציה חכמים להנגשת הצעות ערך מותאמות לקונים.
  • חיבור קניות ברשת לחנויות פיזיות.
  • טכנולוגיית BI בתהליך הרכישה.

סוף השרשרת

סוף השרשרת

הקמת מערכות שליחה והפצה ללקוחות קצה, מערכות ואסטרטגיות שימור לקוחות וקניות חוזרות

איפה שהכל קורה

איפה שהכל קורה

מערכות לשיפור יחסי המרות תלוי מוצר, טכנולוגיות צרכניות, שילוב משפכי מכירה,

מאחורי הקלעים

מאחורי הקלעים

הקמת ואיפיון מערכות ניהול לוגיסטיקה (WMS), מערכות אופטימיזציית ניהול מלאי ושינוע, ערוצי מכירה ליצרנים

אסטרטגיית פעילות מסחר אונליין: איקומרס

אסטרטגית מסחר קמעונאית: ריטייל

מקרה-בוחן לקוח: קאש-קאו

מערכת ניהול אתרים היא הבסיס של עולם האיקומרס

חברת Cash Cow פיתחה מערכת להקמת חנויות וירטואליות ואתרי אינטרנט

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

נתונים קניות של ישראלים באינטרנט 2018בלוג

שיא ישראלי חדש! (בקניות באינטרנט). עלייה של 6.5% במספר החבילות שהגיעו לישראל ועלייה של 23% במשקל המוצרים. מה זה אומר על ההתבגרות של הצרכנים הישראלים שקונים באונליין?

הקניות של הישראלים באונליין שוב שוברות שיאים, והפעם דווקא במשקל החבילות. בשנת 2018 הזמנו חבילות מחו״ל במשקל של למעלה מ 14,000 טון, שזאת עליה של…
ינואר 23, 2019
וידאו

סיכום שנת 2018 במסחר האלקטרוני בישראל: נתוני הקניות של ישראלים באינטרנט שוב שוברים שיאים והאם אמזון נכנסת לישראל. אלעד גולדנברג בראיון עם דנה סומברג

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16-18 מיליארד ש״ח כאשר 65% מתוך זה הן קניות של…
ינואר 8, 2019
דילוג לתוכן