אסטרטגיית מסחר קמעונאית: ריטייל

יעוץ ופיתוח אסטרטגי לפעילות איקומרס בארץ ובעולם

המסחר הקמעונאי (ריטייל) עומד בפני אתגרים גדולים בשנים האחרונות, לאור כניסתן של טכנולוגיות חדשות לזירה העסקית. כיום חברות נדרשות לשרת דור צעיר ודיגיטלי יותר ולהתמודד עם המעבר לסחר המקוון.
הלקוחות עוברים לדיגיטל, אך עדיין רוצים אינטראקציה עם המותג בדרכים שונות וגם באופליין.
קמעונאים המעוניינים לשרוד בזירה חייבים לשמר את הקיים, ובמקביל לחדש ולייצר ערך , להתמקד בלקוח ולהתאים את עצמם לשינויים. חשוב לאמץ אסטרטגיה נכונה התואמת את זירת התחרות הדינמית, שתסייע להם להתמודד עם השינויים שעוברים על הענף וכן לאמץ ארגז כלים חדש בתחום הסחר, גיוס וניהול עובדים, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, רגולציה וחוויית הלקוחות

אחוז המסחר המקוון מסך היקף הריטייל

היקף מסחר ריטייל  2014-2021

אסטרטגיית מסחר וקונספטים דיגיטליים לפעילות מסחרית

תמהיל מסחרי

תמהיל מסחרי דיגיטלי

הטמעת אונליין במרכזי קניות וסחר קלאסיים.

שילוב כלים דיגיטליים ואיקומרס בתמהיל המסחרי עוד בשלב התכנון

חווית קנייה חדשה

חווית קנייה חדשה

בעולם הקמעונאות החדש אין יותר הפרדה בין ערוצי המסחר השונים, ונדרשת חוויה מקיפה המשלבת בין העולמות. שילוב של כלים דיגיטליים והבנה עמוקה על ההתנהגות הצרכנית

חיבור אונליין <> אופליין

חיבור אונליין <> אופליין

הגדרת נקודות השקה בין ערוצי דיגיטל לערוצי פיזיים, משפכי מכירה משולבים, יצירת אסטרטגיה רב-שכבתית לערוצי מכירה, הגדרת מרחב פיזי לשימוש דיגיטלי

יצירת קונספטים עסקיים

יצירת קונספטים עסקיים

טכנולוגיה וחדשנות

אסטרטגית מסחר סיטונאית: B2B

מקרה-בוחן לקוח: ארכה

ארכה משיקה מרלוג חדש 2019

בעקבות שינוי כולל של מערך הלוגיסטיקה וכניסה למסחר דיגיטלי, עברה ארכה שינוי ארגוני ותפסיתי בעקבות היכולות של המרלוג החדש שמורכב מהטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום.

מרלוג ארכה 2019

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

נתונים קניות של ישראלים באינטרנט 2018בלוג

שיא ישראלי חדש! (בקניות באינטרנט). עלייה של 6.5% במספר החבילות שהגיעו לישראל ועלייה של 23% במשקל המוצרים. מה זה אומר על ההתבגרות של הצרכנים הישראלים שקונים באונליין?

הקניות של הישראלים באונליין שוב שוברות שיאים, והפעם דווקא במשקל החבילות. בשנת 2018 הזמנו חבילות מחו״ל במשקל של למעלה מ 14,000 טון, שזאת עליה של…
ינואר 23, 2019
וידאו

סיכום שנת 2018 במסחר האלקטרוני בישראל: נתוני הקניות של ישראלים באינטרנט שוב שוברים שיאים והאם אמזון נכנסת לישראל. אלעד גולדנברג בראיון עם דנה סומברג

שנת 2018 הסתכמה בשיאים חדשים בקניות של ישראלים באינטרנט. שוק המסחר האלקטרוני בישראל מוערך בכ 16-18 מיליארד ש״ח כאשר 65% מתוך זה הן קניות של…
ינואר 8, 2019
דילוג לתוכן